سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیشتر بدانیم

همه چیز درباره درب شیشه ای اتوماتیک

    نظر

مزایای درب اتوماتیک شیشه‌ای

استفاده از این نوع درب مزیت‌های قابل توجهی نسبت به درب­های معمولی دارد که از میان آن به موارد زیر می­توان اشاره کرد:

درب اتوماتیک داری سند بلاست لوگو

درب اتومات با شیشه سند بلاست مات و لوگوی رنگی

صرفه جویی در مصرف انرژی و کمک به حفظ دمای داخل محیط

افزایش زیبایی محیط و دکوراتیو بودن

افرادی که چمدان یا کیف یا سبد خرید به دست دارند بدون احتیاج به باز کردن درب می‌توانند به راحتی از آن عبور کنند.

کاهش استهلاک درب

کاهش آلودگی صوتی

تسریع در رفت و آمد و جلوگیری از ازدحام جمعیت

حرکت بدون صدا

مناسب افراد کم توان و سالمند

ایجاد حس خوب برای شخص و احترام به شخصی که قصد وارد شدن به مکان را دارد.

نصب آسان و سریع

عدم اشغال فضا

تعمیر پذیر بودن

راه اندازی، نصب و قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

موارد زیر را قبل از نصب این نوع درب برای ساختمان باید در نظر بگیرید:

نوع محیط و کاربری آن

میزان عبور و مرور و مراجعین

تعیین بودجه

محدوده و فضای مورد نیاز درب

شرایط آب و هوایی منطقه

 

شما با توجه به محیط، باید از درب اتوماتیک شیشه ای مناسب استفاده کنید. معمولاً برای اکثر محیط‌ها از درب اتوماتیک شیشه‌ای ریلی استفاده می­شود. این نوع درب‌ها با توجه به ساختار مناسبی که دارند پاسخگوی نیاز اکثر افراد هستند. راه اندازی و نصب آن باید توسط متخصصین این کار انجام شود.

درب خودکاری است که بدون استفاده از نیروی انسانی و با استفاده از سنسورهای چشمی به طور اتوماتیک باز و بسته شود.بارزترین مشخصه ی این درب برقی لت های شیشه ای و اپراتور بکار رفته در آن می باشد.

لازم به ذکر است که درب شیشه‌ای برقی در اماکنی که رفت و آمد و یا میزان تردد در آن مکان‌ها بسیار بالا است، دارای کاربرد وسیعی است.

استفاده از این درب هوشمند برقی موجب می‌شود تا مزایای بسیاری برای محیط زندگی و یا محیط کار شما فراهم گردد. از جمله مهم‌ترین مزایای کاربرد این نوع از درب در ساختمان‌ها می‌توان به امنیت زیاد این در برقی اشاره کرد.

این نوع از درب اتوماتیک دورژانس را می‌توان به نحوی برنامه ریزی و اجرا کرد که بتواند از یک سمت به صورت کاملا خودکار و با استفاده از چشمی درب اتوماتیک شیشه‌ای، باز و بسته شود و از طرف دیگر نیز بتوان با استفاده از کد دستی و یا رمز و یا زنگ زدن، دستور باز و بسته شدن آن را صادر نمود.

استفاده از سیستم کارتخوان در دربهای اتوماتیک بسیار رواج پیدا کرده است واکثرا در ادارات از این سیستم استقبال می کنند.

درب به عنوان یک قسمت ارتباط دهنده در داخل و بیرون ساختمان از گذشته تا کنون همواره مورد توجه معماران بوده است.

در گذشته بیشتر یه درب های ورودی به عنوان تامین کننده ی امنیت ساختمان ها توجه می کردند اما امروزه علاوه بر ایمنی که درب ها می توانند برای داخل ساختمان ایجاد کنند زیبایی ظاهری آنها نیز بسیار مورد اهمیت می باشد. ورود درب های اتوماتیک شیشه ای به بازار توانست هم زیبایی را برای ظاهر ساختمان ها و هم امنیت را برای داخل ساختمان تامین کند .

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب اوماتیک شیشه ای کشویی

ین نوع درب اتومات جزو متداول ترین نوع از درب های برقی می باشد ، درب اتوماتیک کشویی دورژانس به صورت خطی و در راستای محور افقی باز و بسته می شود.

درب های کشویی به علت اشغال فضای کم همیشه مورد توجه طراحان بوده اند . درب های اتومات ریلی را می توان به دو صورت فریم دار و فریم لس طراحی و اجرا نمود ، هرچند نمونه ی بدون قاب دربهای هوشمند زیباتر و جذاب تر می باشد اما اگر از دربهای برقی کشویی در اماکن پر تردد استفاده می کنید که امکان برخورد افراد به لبه های درب زیاد می باشد بهتر است نوع فریم دار را برای درب خودکار انتخاب کنید چرا که شیشه های سکوریت از لبه ها بسیار حساس می باشند.

 

درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به عرض ورودی در چند مدل مختلف وجود دارند :

درب های کشویی یک لنگه

دربهای کشویی دو لنگه

دربهای کشویی با سه لنگه

دربهای کشویی چهار لنگه

دربهای شیشه ای ریلی هنگام باز شدن نیاز به بک لت ثابت دارند ، این لت می تواند دیوار و یا یک پنل شیشه ای باشد . بنابراین در ورودی هایی که چنین فضایی را ندارند نمی توان از دربهای ریلی وسط بازشو استفاده کرد و باز شدن درب یک طرفه یا به سمت چپ و یا به سمت راست می باشد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس

درب های اتوماتیک شیشه ای دارای یک ابعاد استاندارد می باشند اگر این ابعاد بزرگتر شود در دسته ی کارهای سفارش قرار می گیرد چرا که ابعاد شیشه سکوریت مصرفی ، نوع چشمی و حتی قدرت و تعداد موتور نیز تغییر می کند .

دورژانس ایمن فک یکی از بهترین شرکت های تولید کننده در زمینه ی ساخت و تولید دربهای اتوماتیک شیشه ای می باشد .

درب اتوماتیک کشویی جزو درب های متداول و رایجی می باشد که در بانک ، بیمارستان ، پاساژ ، مغازه و فروشگاه ها کاربری دارند.

مراکز تجاری و تفریحی به دلیل تردد بالایی که دارند از درب های برقی استفاده می کنند تا سرعت تردد افزایش پیدا کند ، همچنین نصب درب های هوشمند برقی در کاهش مصرف انرژی نقش به سزایی دارد.