سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیشتر بدانیم

سایز پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم اختصاصی

پروفیل آلومینیوم اختصاصی به پروفیل آلومینیومی میگویند که به صورت منحصر به فرد برای کار به خصوصی طراحی شده باشد. این پروفیل ها به صورت شخصی طراحی میشوند و نمیتوانید آن ها را در فروشگاه ها بیابید. طراحی پروفیل اختصاصی متناسب با کار مدنظر باید توسط شخصی متخصص فرایند اکستروژن آلومینیوم انجام پذیرد.

این شخص باید بداند که چه سطح مقطع های آلومینیومی قابل اکسترودند و کدام نیستند. دانش درباره اکسترود پذیری مقاطع مختلف یک امر واجب برای تولید پروفیل آلومینیومی مورد نظر است تا از هزینه‌های اضافی بکاهد.

 

طراحی پروفیل آلومینیوم اختصاصی همره با تیم مهندسی آلوم فرم

آلوم فرم مفتخر است با سال ها تجربه در زمینه مهندسی و خدمات فروش پروفیل اختصاصی آلومینیوم همراه شما عزیزان از زمان طراحی تا تولید پروفیل آلومینیومی مورد نظرتان باشد. تیم متخصص ما یکی از بهترین راهنماها برای شما در این راه میباشند. شما میتوانید با تماس با ما از مشاوره رایگان درباره تولید اکستروژن آلومینیوم بهره‌مند شوید.

تولید محصولات آلومینیومی داری المانهای فنی و ظرافتهای خاص می باشند. متاسفانه عدم درک متقابل تولید کننده و مصرف کننده منجر به روابط غیر شفاف و عدم هماهنگی و در نتیجه باعث اتلاف زمان ، سرمایه و سوء تفاهم بین آنها می شود.

امروزه در صنعت از فلزات مختلفی استفاده می شود که هر کدام ویژگی ها خواص و کاربرد های متفاوتی دارند. آلومینیوم یکی از پرکاربرد ترین فلزات صنعتی است که در این مقاله به خواص و کاربرد پروفیل آلومینیوم میپردازیم. آلوم فرم طراح و تولید کننده انواع پروفیل های آلومینیومـی به روش اکستروژن، شما را در انتخاب بهترین پروفیل آلومینیوم و هزینه پروفیل آلومینیوم جهت استفاده در کار های مختلف راهنمایی می کند.

 

پروفیل آلومینیوم چیست؟

پروفیل آلومینیوم به اشکال متنوعی در صنعت وجود دارد. یکی از مهم ترین کاربرد های آن در صنعت ساخت درب و پنجره می باشد. از ویژگی های پروفیل آلومینیوم میتوان به سبکی، نرمی و انعطاف پذیری اشاره کرد که این ویژگی ها باعث افزایش کاربرد پروفیل آلومینیوم می شود. همچنین اکسید شدن سطحی این فلز از ویژگی هایی است که باعث عدم زنگ زدگی پروفیل آلومینیوم می شود.

ساخت پروفیل آلومینیومدر ابعاد مختلفی انجام می شود که علت آن راحتی شکل پذیری و ساخت آن است. این محصول در صنایعی مانند ساختمان سازی، معماری، برقف تولید خودرو، محصولات اداری و… مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انواع پروفیل آلومینیوم برای پنجره و درب

پروفیل آلومینیوم درب و پنجره دارای انواع گوناگونی است. این پروفیل ها از ترکیبات مختلفی ساخته میشوند که از رایج ترین آن ها میتوان به دو آلیاژ 6063 و 6060 اشاره کرد. این ترکیبات درون دستگاه پرس اکستروژن به صورت خوبی فشرده شده و به شکل نهایی مورد نظر در می آیند.

از مزایای پروفیل آلومینیوم پنجره می توان به مواردی مانند سبک وزنی، استحکام و مقاومت بالا، انعطاف پذیری و طول عمر طولانی که از جمله مهم ترین ویژگی های این محصولات است، اشاره کرد. همچنین فرآیند های متنوعی مانند جوشکاری، برشکاری، سوراخکاری، آندایزینگ، رنگ آمیزی و… به سادگی بر روی این پروفیل ها قابل انجام است. شرکت آلوم فرم آلومینیوم تنوع بالایی در تولید پروفیل های درب و پنجره دارد تا پاسخگوی شما عزیزان باشد.

 

پروفیل های آلومینیوم در صنایع درب و پنجره

از مواردی که در ساخت پروفیل اهمیت بالایی دارد میتوان به استحکام بالا ، نمای زیبا و متنوع سطح پروفیل ها اشاره کرد. پروفیل های آلومینیومی جدید برترین مواد برای تولید درب و پنجره آلومینیومی در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی هستند. این پروفیل‌ها در رنگ های شامپاینی ، طلایی، نقره ایی بسیار پر طرفدار هستند.

 

ویژگی های پروفیل آلومینیوم

انعطاف‌پذیری

قابلیت شکل پذیری در طرح‌ها و اشکال مختلف

قابلیت نصب آسان

سبک ورزن

استحکام بالا

ماندگاری و پایداری و دوام

زیبایی ظاهری از نظر روشنی و سفید رنگی

عایق گرما و حرارت

رسانایی بالا

افزایش بهینه سازی انرژی

غیر قابل اشتعال

ضد زنگ

سمی نبودن و قابل بازیافت

 

تولید پروفیل آلومینیوم

تولید پروفیل آلومینیوم در بیشترین سطح کیفیت امکان پذیر، کاری است که آلوم فرم به بهترین شکل از پس آن برآمده است. این شرکت که همواره نامش در بین معتبرترین سازندگان پروفیل آلومینیومدر کشور بوده و این را مدیون کادری مجرب و خط تولیدی مکانیزه و به روز برخوردار است. آلوم فرم توانسته است با استفاده از دانش فنی خلاقانه و ماشین آلات مدرن بالاترین استانداردهای تولید را در محصولاتش به نمایش بگذارد.

آلوم فرم با سال ها تجزبه همواره به تولید انواع پروفیل های آلومینیومی و انجام خدمات مرتبط به آن مشغول بوده است. شرکت ما با استفاده از بهترین نوع آلومینیوم در تولیدات خود همواره رضایت مشتریان را به کسب کرده است. آلوم فرم تولید کننده پروفیل آلومینیومی با استانداردهای بین المللی بوده و محصولاتش از کیفیتی بالا و منحصر به فرد برخوردار هستند.

 

ساخت قالب پروفیل آلومینیوم

تولید و ساخت قالب پروفیل آلومینیومی به طراحی دقیقی نیازمند است. قالب اکستروژن آلومینیومی از اصلی ترین شاخه های صنعت پروفیل آلمینیوم به حساب می آید و باید از کیفیت بالایی داشته باشند. به صورت کلی طراحی و تولید قالب های پروفیل آلومینیومی، به مهندسین حرفه ای و کارشناسان باتجربه نیاز دارد تا از دانش و مهارت بالایی برخوردار باشند.

شرکت صنعتی و مدرن آلوم فرم ، جهت افزایش رضایت شما، همواره به تولید گسترده و با کیفیت متعهد بوده و برترین سازه های آلومینیومی را به شما عزیزان ارائه کند.

 

کاربرد پروفیل های آلومینیومی

پروفیل های الومینیومی در موارد متنوعی استفاده می شوند. صنعت هایی که بیش از دیگر صنایع وابسته به این پروفیل ها می باشند را میتوان در 3 گروه زیر تقسیم بندی کرد:

ساخت و ساز

صنایع صنعتی

ساختمان و معماری

مقاطع پروفیل

مقاطع پروفیل آلومینیوم با توجه به کاربرد آن ها صنعت، متفاوت است. همانطور که گفته شد از صنایعی که بیشترین استفاده از پروفیل آلومینیوم را دارند، تولید درب و پنجره است که عمده ترین مصرف کننده پروفیل آلومینیوم هستند؛ زیرا این فلز دارای سبکی، نرمی و شکل پذیری بسیاری دارد. علاوه بر این، ضد زنگ بودن این فلز برای سازه ها اهمیت ویژه ای دارد. با توجه به نیاز شما، پروفیل های آلومینیومی را در ابعاد مختلف در زمینه های معماری و ساختمانی، صنعت برق، خودروسازی و صنایع مبلمان تولید می کنند.

 

قیمت پروفیل درب و پنجره

قیمت پروفیل آلومینیوم درب و پنجره به موارد مختلفی مانند روش طراحی آلومینیوم پروفیل، ساختار آلیاژ و حجم تولید آن وابسته است. با اینکه پروفیل های از پیش ساخته شده به سادگی در دسترس می باشند، پروفیل های اختصاصی مزایای بسیاری مانند استحکام و ماندگاری طولانی تر برای شما دارند. برای آگاهی از قیمت روز پروفیل آلومینیوممی توانید با مشاورین آلوم فرم تماس بگیرید.

 

پروفیل های آلومینیوم ساخت و ساز

هرچند که پروفیل های الومینیومی دارای وزن خالص پایینی هستند، اما می‌توانند انعطاف پذیری بالایی را از طریق خمیدگی و پیچش در اختیار ما قرار دهند. این نوع از فلز‌ها از ساختار مناسبی برای پلتفرم‌ها و دکل‌های برق فشار‌قوی و صنایع بسته‌بندی‌ برخوردارند.

 

پروفیل های آلومینیوم صنعتی

پروفیل آلومینیوم صنعتی در شکل های گوناگونی در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد. میزان کیفیت سطح این پروفیل ها مورد اهمیت بالایی ندارد. ویژگی هایی مثل رسانایی، قابلیت هدایت و سختی این پروفیل‌ها را مناسب صنایع مختلفی مانند کابینت سازی، مبلمان، یخچال‌فریزر، ماشین‌های لباس‌شویی، وسایل تهویه، خنک کننده و کانال‌های کابلی و… می‌کند.

 

تولید کننده پروفیل آلومینیومی

شرکت آلوم فرم به عنوان تولید کننده پروفیل آلومینیوم، همیشه بیشترین سطح کیفیت برای شما به ارمغان آورده است. استفاده از ماشین آلات بروز و دانش فنی بالا، این شرکت را در میان بهترین تولید کنندگان پروفیل آلومینیوم می گذارد. این شرکت با سال ها تجربه، همواره در تولید انواع پروفیل های آلومینیومی پیشرو بوده و از استانداردهای ملی و بین المللی برخوردار است.

بسته به محل زندگی شما و نیازهای پروژه خود، ممکن است بتوانید از طریق فروشگاه‌های ساختمانی، فروشندگان فلزات و یا فروشگاه‌های آنلاین پروفیل‌های الومینیوم را خریداری کنید. همچنین، تولیدکنندگان پروفیل الومینیوم نیز می‌توانند برای شما گزینه مناسبی باشند.